Koncem prosince 2017 přibyly do vozového parku ČSAD Frýdek-Místek a.s. dva nové autobusy SOR CNG 12.
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco Cursor 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Vozy jsou vyvedeny v korporátních barvách dopravce, mají 41 míst k sezení na pevných sedadlech + 2 místa k sezení na sklopných sedačkách, stojících cestujících může být až 25. Oproti vozům stejného typu, které byly dodány v roce 2015 (7ks) a 2016 (1ks) se tyto dva poslední liší např. sedačkami s vyššími opěradly, novou sedačkou řidiče, celovozovou klimatizací či polepy s logem Moravskoslezského kraje.
Vozy s registračními značkami 1TI 6052 a 1TI 6053 vyjely na linky 3., resp.4.ledna 2018. Na turnuse nahradily vozidla Iveco Crossway 6T1 6087 a 8T4 9114.
Fota vozů zde: 1TI 6052 (642)
1TI 6053 (643)
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
Meziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/
eziměstský nízkopodlažní autobus SOR CNG 12 je dvounápravový dvoudveřový autobus s pohonem na zemní plyn délky 11 790 mm určený pro hromadnou přepravu osob na kratší až střední vzdálenosti v linkovém provozu. Tomu odpovídá rozmístění sedadel s prostorem pro dětský kočárek nebo vozík pro invalidy. Autobus je standardně vybaven šestistupňovou plně synchronizovanou mechanickou převodovkou ZF s retardérem Voith. Použitý motor je značky Iveco CURSOR 8 CNG o výkonu 213 kW, emisní norma Euro VI.
Více zde: https://csadfm.webnode.cz/primestska-doprava/sor-cng-12/